REGULAMIN PROGRAMU LOJALNOŚCIOWEGO
- OGÓLNE ZASADY PROGRAMU LOJALNOŚCIOWEGO
- Organizatorem programu lojalnościowego jest podmiot wskazany w punkcie 1 załącznika 1 do Regulaminu.
- Program lojalnościowy/Program – działanie mające na celu nagradzanie Uczestników którzy w szczególności dokonują zakupu towarów lub usług u Organizatora, a także promują Organizatora w sposób określony w Regulaminie. Program organizowany jest na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej i trwa w okresie wskazanym w punktach 2 i 3 załącznika 1 do Regulaminu.
- Regulamin – niniejszy dokument określający zasady, zakres i warunki uczestnictwa w Programie Lojalnościowym prowadzonym przez Organizatora.
- Uczestnik – każda osoba fizyczna, posiadająca co najmniej ograniczoną zdolność do czynności prawnych lub inny podmiot posiadający zdolność do czynności prawnych, który przystąpił do Programu na zasadach opisanych w Regulaminie.
- Konto Uczestnika – indywidualne konto w zakresie Programu dostępne pod adresem wskazanym w punkcie 4 załącznika 1 do Regulaminu., na którym rejestrowane są wszystkie aktywności, powodujące naliczanie lub odliczanie punktów, gromadzonych przez Uczestnika w ramach Programu.
- Stan konta – ilość zgromadzonych przez Uczestnika punktów. Naliczanie punktów rozpoczynamy z pierwszym dniem roku kalendarzowego. Zebrane punkty kasowane są na koniec danego roku – najpóźniej do piętnastego dnia roku następującego.
- Nagroda – usługa, towar lub inne świadczenie, które Organizator umieścił w katalogu nagród w załączniku numer 3 do Regulaminu, na które można wymieniać zgromadzone w Programie punkty.
- UCZESTNICTWO
- Przystąpienie do Programu następuje poprzez zgłoszenie Organizatorowi chęci uczestnictwa w programie, akceptację Regulaminu oraz aktywowanie Konta Uczestnika przez Organizatora. Zgłoszenie chęci uczestnictwa w programie może mieć formę pisemną lub elektroniczną. Do programu można dołączyć w każdej chwili.
- W przypadku zgłoszenia chęci udziału w Programie w formie elektronicznej Uczestnik Programu otrzyma na podany przez niego w trakcie zgłoszenia adres e-mail lub numer telefonu potwierdzenie przystąpienia do Programu lojalnościowego.
- Organizator ma prawo nadać swojemu klientowi status Uczestnika Programu. W takim przypadku Organizator ma obowiązek zapewnić Uczestnikowi możliwość zapoznania się z Regulaminem Programu.
- Uczestnik ma prawo w dowolnej chwili zrezygnować z udziału w Programie, składając stosowane oświadczenie w siedzibie Organizatora lub za pośrednictwem Konta Użytkownika. Rezygnacja następuje ze skutkiem natychmiastowym.
- Uczestnik Programu może brać udział w Programie tylko osobiście, a jego uczestnictwo nie podlega przeniesieniu na inne osoby.
- Każdy Uczestnik może mieć tylko jedno konto w Programie lojalnościowym prowadzonym przez Organizatora.
- Uczestnik programu może sprawdzić swój Stan Konta w siedzibie Organizatora lub na swoim Koncie Uczestnika.
III. ZASADY PRZYZNAWANIA I ODEJMOWANIA PUNKTÓW
- Po zakończeniu procesu realizacji zapłaty przez Uczestnika Programu za towary lub usługi Organizatora, a także po skutecznym dokonaniu promocji Organizatora przez Uczestnika lub w innych przypadkach określonych Regulaminem, następuje uznanie Konta Uczestnika punktami. Lista premiowanych aktywności wraz z liczbą punktów za nie przysługujących znajduje się w Załączniku nr 2 do Regulaminu.
- Punkty gromadzone za premiowane aktywności ewidencjonowane są na Koncie Uczestnika.
- Punkty w Programie Lojalnościowym mogą zostać odjęte Uczestnikowi w przypadku nie odwołania zarezerwowanej wizyty na 3 godziny przed planowanym terminem jej rozpoczęcia w ilości 250 punktów, a w przypadku nie pojawienia się na zabiegu i braku wcześniejszej informacji w ilości 500 punktów.
- Uczestnik może sprawdzać historię zmian Stanu Konta na swoim Koncie Uczestnika.
- Punkty programu mogą być naliczane tylko jeden raz za każdą aktywność.
- W ramach konkursów oraz działań promocyjnych Uczestnikom mogą być przyznane dodatkowe punkty lub nagrody dodatkowe, na zasadach określonych odrębnie dla prowadzonych okresowo akcji.
- Organizator ma prawo skorygować Stan Konta Uczestnika, jeśli punkty zostały przyznane lub odjęte nieprawidłowo.
- Punkty gromadzone na Koncie Uczestnika nie podlegają zamianie na pieniądze, nie mogą być przedmiotem sprzedaży, ani przekazania osobie trzeciej.
- ZASADY WYMIANY PUNKTÓW NA NAGRODY
- Zebrane w Programie punkty Uczestnik może wymieniać na nagrody.
- Lista nagród wraz z ilością punktów niezbędnych do ich odebrania stanowi załącznik numer 3 do regulaminu.
- Nagrody należy odbierać w siedzibie Organizatora.
- Zgłoszenia chęci odbioru nagrody można dokonać za pośrednictwem Konta Uczestnika, telefonicznie lub drogą elektroniczną.
- Odebranie nagrody skutkuje zmniejszeniem Stanu Konta Uczestnika o ilość punktów niezbędnych do odebrania wybranej nagrody.
- Organizator ma prawo poprosić Uczestnika o pisemne potwierdzenie odbioru nagrody w chwili jej wydania.
- POLITYKA PRYWATNOŚCI
- Administratorem danych osobowych uczestników Programu jest Organizator.
- Organizator będzie przetwarzał następujące dane osobowe: imię, nazwisko, adres e-mail, telefon.
- Dane osobowe Uczestnika będą przetwarzane dla celów realizacji i uczestnictwa w Programie. W tym między innymi Uczestnikowi będą przesyłane informacje o zmianie Stanu Konta, możliwości zdobycia dodatkowych punktów.
- Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże niezbędne do udziału w Programie.
- Każdy uczestnik ma możliwość wglądu i aktualizacji danych osobowych dotyczących jego osoby. W przypadku rezygnacji z uczestnictwa w programie, dane osobowe uczestnika są usuwane.
- POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek nieprawidłowości w naliczaniu punktów, Uczestnik ma prawo do złożenia reklamacji drogą mailową na adres wskazany w punkcie 1 załącznika 1 do Regulaminu. Reklamacja powinna być rozpatrzona w terminie 14 dni.
- Organizator ma prawo do zakończenia Programu w dowolnym momencie, poprzez przesłanie informacji w zakresie Konta Uczestnika oraz umieszczenie ogłoszenia na stronie internetowej Organizatora. Termin zakończenia Programu, zostanie podany, z wyprzedzeniem nie krótszym niż 14 dni. Po zakończeniu Programu wymiana Punktów nie będzie możliwa.
- Regulamin może być zmieniony w dowolnym momencie, poprzez umieszczenie na stronie internetowej Organizatora nowej wersji regulaminu oraz indywidualne powiadomienie każdego Uczestnika drogą elektroniczną pod wskazanym w Koncie Uczestnika adresem e-mail. Jeśli Uczestnik w ciągu 14 dni od ogłoszenia zmian nie zgłosi braku akceptacji przyjmuje się, że Uczestnik zmiany zaakceptował. Uczestnicy nie akceptujący zmian w Regulaminie nie będą mogli dalej korzystać z Programu jednak zgromadzone punkty będą mogli wykorzystać na dotychczasowych warunkach.
- Dla wszystkich praw i obowiązków, jakie wynikną Programu Lojalnościowego, właściwe jest prawo polskie.
- Załączniki stanowią integralną część Regulaminu.
ZAŁĄCZNIK NUMER 1 – ORGANIZATOR PROGRAMU LOJALNOŚCIOWEGO, DATA ROZPOCZĘCIA I DATA ZAKOŃCZENIA
- Organizatorem Programu Lojalnościowego jest: Beauty Trend Sp. z o.o. (dawniej Trend s.c.) , Limanowskiego 11m , 02-943 Warszawa , email: info@salon.cece.pl
- Data rozpoczęcia Programu Lojalnościowego to: 2023-01-01
- Data zakończenia Programu Lojalnościowego to: 2023-12-31
- Adres do indywidualnego konta Uczestnika Programu Lojalnościowego: https://saloncece.versum.com/account/sign_in
ZAŁĄCZNIK NUMER 2 – NAGRADZANE AKTYWNOŚCI W PROGRAMIE LOJALNOŚCIOWYM
- Organizator w ramach prowadzonego przez siebie Programu nagradza Punktami następujące aktywności:
- Zakup usług (Transakcja) – Każdy 1,00 zł wydany na zakup usług zostanie wynagrodzony przez Organizatora 1 pkt. (Przelicznik 1,00 zł = 1 pkt stanowi standardowy przelicznik programu dla usług). Wyjątek w stosowaniu standardowego przelicznika stanowią usługi ujęte w załączniku numer 4.
- Zakup towarów (Transakcja) – Każdy 1,00 zł wydany na zakup towarów zostanie wynagrodzony przez Organizatora 1 pkt. (Przelicznik 1,00 zł = 1 pkt stanowi standardowy przelicznik programu dla towarów). Wyjątek w stosowaniu standardowego przelicznika stanowią towary ujęte w załączniku numer 4.
- Skuteczne Polecenie Organizatora – 250 pkt (Punkty przyznawane są osobie Polecającej jak i Poleconej).
- Napisanie komentarza – 30 pkt.
ZAŁĄCZNIK NUMER 3 – NAGRODY
Organizator w ramach prowadzonego przez siebie Programu Lojalnościowego umożliwia wymianę Punktów na następujące Nagrody:
Nazwa | Wartość pkt/Dodatkowa płatność przy odbiorze |
Karta Stałego Klienta 10% na usługi (z wyłączeniem medycyny estetycznej) | 16000 pkt |
Karta Stałego Klienta 5% na usługi (z wyłączeniem medycyny estetycznej) | 9000 pkt |
Masaż pleców | 6000 pkt |
Voucher 50 zł | 4000 pkt |
Zestaw kosmetyków | 2000 pkt |
ZAŁĄCZNIK NUMER 4 – WYJĄTKI W STOSOWANIU STANDARDOWEGO PRZELICZNIKA PROGRAMU DLA USŁUG ORAZ STANDARDOWEGO PRZELICZNIKA PROGRAMU DLA TOWARÓW
Manufacture | Wartość pkt |
VOUCHERY GRATISOWE | 0 pkt |
VOUCHERY KWOTOWE – punkty naliczane są podczas realizacji bonu | 0 pkt |