ROZWIJAMY SIĘ DLA WAS. SPRAWDŹ NOWOŚCI!

Estetyczne podejście do marki

We współczesnym świecie uzyskanie przewagi konkurencyjnej w biznesie jest trudne i wymaga świadomego podejścia do niego na wielu płaszczyznach. Wie o tym doskonałe zespół Ce-Ce Beauty Clinic, dbający o to, by nie tylko rozwijać się od strony produktowej i usługowej, ale także – wizerunkowo.

Ostatnie miesiące przyniosły wiele zmian w sferze doskonalenia marki Ce-Ce Beauty Clinic, którą warszawiacy znają od ponad dwudziestu lat. Tak długa obecność na trudnym i gęstym od konkurencji rynku stolicy, świadczy o tym, że zarządzanie kliniką urody odbywa się w sposób strategiczny, uwzględniający zmiany trendów, nowości produktowe i sprzętowe, stworzone lub opatentowane przez światowych liderów w branży.

Holistyczne podejście do medycyny estetycznej, gdzie stawia się na poprawę kondycji ciała, umysłu oraz ducha, traktując je jako ogniwa połączone, mające na siebie wzajemny wpływ, to coraz bardziej popularna praktyka, która w Ce-Ce stosowana jest od dawna. Podejście, uwzględniające wewnętrzne i zewnętrzne oznaki starzenia i zmęczenia, pozwala nie tylko na dokonanie doraźnych zmian, ale sprawia też, że dochodzi się do źródła problemu, który często ma podłoże fizjologiczne. Właścicielka marki, Dorota Duda, w następujący sposób opisuje sposób działania w Ce-Ce: „Często kosmetolog, fizjoterapeuta bądź nawet fryzjer w pierwszej kolejności są w stanie wychwycić niekorzystne zmiany zachodzące w organizmie.  Jeśli na przykład standardowe kuracje nie przynoszą spodziewanego efektu, oznacza to najczęściej problem na głębszym poziomie. Dlatego też stworzyliśmy naszym pacjentkom możliwość diagnostyki na miejscu. Rozpoczynając współpracę z uznanym laboratorium, otworzyliśmy punkt pobrań, gdzie na podstawie wyników z krwi badamy np. problem z otyłością, wypadaniem włosów czy niewłaściwą kondycja skóry. Czyli najpierw dokładna diagnostyka,  potem leczenie, a w dalszej kolejności dbanie o urodę”.

Rozwój kliniki wynika często z konkretnych zapotrzebowań odbiorców. Ce-Ce Beauty Clinic stawia na rozwój w stronę medycyny estetycznej, wspieranej odpowiednimi zabiegami kosmetycznymi i pielęgnacyjnymi, a także wskazówkami dotyczącymi zdrowia klientów. Stąd w zespole Ce-Ce znajdują się nie tylko specjaliści od sfery piękna, ale także lekarze takich dziedzin, jak: endokrynologia, dermatologia, fizjoterapia i in.

To jednak nie koniec działań, które sukcesywnie rozwijają markę Ce-Ce Beauty Clinic. Współcześnie bowiem bez działań wizerunkowych trudno utrzymać się na fali. Zespół Ce-Ce zdaje sobie z tego doskonale sprawę, inwestując środki i energię w organizowanie tematycznych spotkań, zwiększających świadomość odbiorców na temat zdrowego trybu życia. Aktywność ta wspierana jest dodatkowo kampaniami realizowanymi w social mediach. Jeśli chodzi zaś o wizytówkę marki, ta także uległa niedawno odnowie estetycznej. Ce-Ce Beauty Clinic jest świeżo po rebrandingu i może się pochwalić nową stroną internetową (https://salon.cece.pl/), która poza szeregiem standardowych funkcjonalności, posiada również wygodną dla klienta technologię umawiania się na wizyty.